تریلر سینمایی بازی Sea of Thieves ماجراجویی The Shrouded Deep را نشان می دهد

تریلر سینمایی بازی Sea of Thieves ماجراجویی The Shrouded Deep را نشان می دهد

Rare’s Sea of Thieves  در طول سال‌ها به طور تصاعدی در حال رشد بوده است، به طوری که این بازی محتوای جدیدی را در یک کلیپ معمولی دریافت می‌کند تا پایگاه بازیکنان خود را درگیر نگه دارد، با برنامه‌ریزی‌هایی که توسعه‌دهندگان در طول سال جاری نیز همانطور که قبلا اعلام شده بود، محتوای بیشتری اضافه کنند.

 

با پایان یافتن اولین ماجراجویی با زمان محدود «جزیره های کفن»، بازی آماده می شود تا ماجراجویی محدود بعدی خود را به نام « Shrouded Islands» معرفی کند. ماجراجویی بعدی قرار است از 21 آوریل شروع شود و تا 12 می ادامه داشته باشد و به بازیکنان زمان زیادی برای کشف پیشنهادات جدید بدهد.

 

  Rare همچنین یک تریلر سینمایی جدید از این رویداد منتشر کرد که پس‌زمینه‌ای سریع از خط داستانی ارائه می‌دهد و به نظر می‌رسد بازیکنان برای یافتن و احضار روح پوشیده در دریاها سفر می‌کنند. آن را در زیر بررسی کنید.

 

 Sea of Thieves برای رایانه های شخصی، Xbox Series X/S و Xbox One در دسترس است.

کلمات کلیدی :

Sea of Thieves

بازی pc

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تریلر سینمایی بازی Sea of Thieves ماجراجویی The Shrouded Deep را نشان می دهد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/3bff

خبرنامه بازی ها

گالری